Reservations

Reservation Enquiries

GOED DOEN, GROTER DENKEN

Een betere wereld bouwen

We willen de wereld een betere plek maken en altijd het grotere plaatje in gedachten houden. Daarom nemen we verantwoordelijkheid voor onze impact op de planeet, ondersteunen we lokale gemeenschappen en streven we er continu naar om beter te worden. Bekijk hieronder onze vier pijlers van verantwoordelijkheid.

 

Onze eigendommen

We hebben sterke milieu- en sociale programma’s ontwikkeld om ons energieverbruik en de benodigde middelen per hotel te verminderen, waaronder:

  • Het minimaliseren van ons energieverbruik en onze uitstoot
  • 100% hernieuwbare energie in onze hotels in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Duitsland, Kroatië, Hongarije en Oostenrijk
  • Milieucertificeringen voor gebouwen in sommige van onze hotels (bijv. BREAAM)
  • Gedetailleerde klimaatrisicobeoordelingen gepland voor enkele van onze hotels
  • 100% CO2-neutrale vergaderingen en evenementen
  • Verbeterde afvalbeheerpraktijken
  • Het uitfaseren van alle wegwerpplastic in hotelkamers
  • Hotels die biodiversiteitsprojecten in lokale gemeenschappen ondersteunen

Onze lokale gemeenschappen

We ondersteunen onze buren en partners in de omgeving via fondsenwervingsacties, vrijwilligerswerk, werkgelegenheid en ontwikkelingsmogelijkheden. Tot op heden hebben we:

  • Meer dan 1.000 nieuwe banen en leerwerkplekken gecreëerd
  • Vluchtelingen en anderen in nood opgevangen
  • Regelmatig liefdadigheidsevenementen en fondsenwervingsacties georganiseerd
  • Lokale samenwerkingen en ondersteunende initiatieven opgezet

Onze leveranciers

We stimuleren en ontwikkelen langdurige relaties met onze leveranciers om onze impact op het milieu, mensenrechten, arbeidsomstandigheden en andere kwesties in het proces te begrijpen en te verminderen.

  • Jaarlijkse berekening en rapportage van de koolstofemissies die samenhangen met onze toeleveringsketen (scope 3-emissies)
  • Beleid voor inkoop ontwikkelen om het milieuprofiel en de sociale impact van onze producten te verbeteren

Onze mensen

We geven iedereen de ruimte om zichzelf te zijn en zich thuis te voelen, terwijl we diversiteit, gelijkheid, inclusie en toegankelijkheid bevorderen.
Onze aandachtspunten zijn:

  • Ons team – zorgen dat onze medewerkers betrokken zijn, zich gewaardeerd voelen en een cultuur van eerlijkheid, integriteit en verantwoordelijkheid bevorderen
  • Onze gasten – plekken creëren waar gasten genieten van de energie, waardevolle herinneringen maken en zich veilig voelen
  • Onze stakeholders – goed onderhouden relaties met onze belangrijkste stakeholders waar eerlijke en wederzijds voordelige voorwaarden centraal staan

Onze voortgang tot nu toe

Onze accreditaties en partners

Onze accreditaties en partners verschillen per regio en hotel, waarbij de meeste hotels gecertificeerd zijn door Green Globe, Green Tourism en Green Key.

Onze partners:

 

 

 

 

 

 

 

Onze accreditaties:

Just a Drop

Een van de goede doelen die we ondersteunen via ons Eco Rooms-programma is Just a Drop. Deze organisatie realiseert duurzame projecten voor veilig drinkwater, sanitatie en hygiëne in gemeenschappen, wat levens verandert.